Γεωργικόπουλος Κωνσταντίνος
Ο Κωνσταντίνος Γεωργικόπουλος σήμερα είναι σύμβουλος, ειδικός συνεργάτης & εξειδικευμένος “trainer” στελεχών Επιχειρήσεων στην Ελλάδα και στο εξωτερικό.
Είναι πτυχιούχος του Οικονομικού Πανεπιστημίου Αθηνών (ΑΣΟΕΕ - σε Business Administration & Economics) και του Πανεπιστημίου PACE της Νέας Υόρκης (ΜΒΑ in Marketing Management).
Έχει υπάρξει στέλεχος με μακρά (πλέον των 25 ετών) εμπειρία στον Εμπορικό, Διοικητικό και HR τομέα.
ΔιετέλεσεHR General Manager Greece, στηνCoca-Cola 3Ε, ΕμπορικόςΔ/ντήςστηνDIAGEO - United Distillers, BEBELAC AEBE κ.α.
Είναι εισηγητής εκπαιδευτικών Σεμιναρίων στην Ελλάδα και στο Εξωτερικό και η ενδοεπιχειρησιακή εκπαιδευτική του εμπειρία επεκτείνεται σε πλήθος εταιρειών όπως:
ΕΛΠΕ, ELPEDISON, UCB, Pizza Hut, adidas Hellas, INDITEX-ZARA, ACCOR SERVICES, TITAN, Halkis Cements, SCA MOELNLIKE, Coca-Cola 3E, Hellas Finance, Hyatt Regency, CENTURY-21 Realtors, Lidl, KONVA, Medecins Sans Frontieres, , κ.α.
Η εκπαιδευτική του δραστηριότητα υπερβαίνει τις 5000 ώρες τα τελευταία 10 χρόνια και μόνο.
Έχει δημιουργήσει Εκπαιδευτικές Ενότητες για πολλά Επιχειρησιακά θέματα μεταξύ των οποίων:
-
Διοίκηση Ανθρωπίνων Πόρων (από την θεωρία στην Πρακτική Εφαρμογή),
-
IDRS (Interdepartmental Review & Reporting System),
-
Top Level Selling Skills,
-
Η Διαχείριση των Αλλαγών στο σημερινό Εταιρικό Περιβάλλον
-
B2B-Back to Basics
-
Focusing our customer (Εστιάζοντας στον πελάτη)
-
How to create value through people
-
κ.α.
Είναι μέλλος πολλών οργανισμών (ΕΕΔΕ, ΑΜΑ κ.α.), όπως επίσης “certified assessor” για το IIP-(Investor in People) μοντέλο πιστοποίησης.
-
CERTIFIED TRAINER (ΕΚΕΠΙΣfor all company levels)
-
CERTIFIED TRAINER FOR THE RECRUITMENT & SELECTION (Targeting Selection system)
-
CERTIFIED ASSESSOR & CONSULTANT for “INVESTORS IN PEOPLE”
"Θεωρώ ότι το κολλέγιο ακολουθώντας τις νέες προκλήσεις για τον Έλληνα εργαζόμενο (υπάλληλο – στέλεχος), αναμορφώνει συνεχώς τα προγράμματά του ώστε να ανταποκρίνεται στις ανάγκες του αυριανού διοικητικού στελέχους για διευρυμένη αντίληψη όλων των λειτουργιών μιας επιχείρησης,
Είναι κατανοητό ότι τα προγράμματα στοχεύουν ώστε ο σπουδαστής να εκπαιδευτεί τόσο στις παραδοσιακές επιστήμες, που δίνουν την γνώση και τις ικανότητες (οικονομικά, λογιστικά, στατιστική), όσο και στις επιστήμες της συμπεριφοράς, που επιτρέπουν την κατανόηση των κινήτρων και της δράσης των ατόμων, ώστε να αναπτύσσονται οι ανάλογες δεξιότητες.
Εφ’ όσον οι εκπαιδευτές-καθηγητές-εισηγητές συνεχίσουν να φέρνουν την γνώση και εμπειρία τους από το επαγγελματικό (εταιρικό) περιβάλλον τότε ο στόχος, ώστε οι σπουδαστές να αποκτήσουν τα απαιτούμενα για να πετύχουν στην αποστολή τους ως αυριανά στελέχη και managersκαι να οδηγήσουν την επιχείρηση που θα εργαστούν σε ανάπτυξη, θα επιτευχθεί."
|