|
Η ΠΑΡΑΓΩΓΗ ΓΝΩΣΗΣ ΣΤΟ ΕΛΛΗΝΟΒΡΕΤΑΝΙΚΟ ΚΟΛΛΕΓΙΟ
Ένας παλιός και συγχρόνως νέος ορισμός του Πανεπιστημίου είναι ότι σε αυτό:
μεταδίδεται γνώση (από τους καθηγητές στους φοιτητές)
διατηρείται η γνώση (στη βιβλιοθήκη)
δημιουργείται νέα γνώση (από τις εργασίες των καθηγητών και των φοιτητών)
Στο ΕΛΛΗΝΟΒΡΕΤΑΝΙΚΟ προσπαθήσαμε και προσπαθούμε να επιδιώκουμε με τον καλύτερο δυνατό τρόπο αυτούς τους τρεις στόχους .
Η μετάδοση γνώσης είναι πάντα ο κύριος στόχος μας και είναι γνωστές οι επιτυχίες μας, που μετρώνται από τα ψηλά ποσοστά επιτυχίας των σπουδαστών μας, ακόμη και των αδυνάτων. Aυτές αποδεικνύονται όχι μόνο από την επιτυχή αποφοίτηση τους από το Κολλέγιο (μετά από αποφοίτηση τους και με πτυχίο του Πανεπιστημίου της Ουαλίας) αλλά και από την επιτυχή συνέχιση σπουδών τους σε άλλα Πανεπιστήμια.
Η διατήρηση της γνώσης γίνεται δυνατή με τον συνεχή εμπλουτισμό της βιβλιοθήκης μας, η οποία σήμερα έχει περισσότερα από 17.000 βιβλία και πολλές δεκάδες περιοδικών. Εξ άλλου από το 2004 έχουμε ηλεκτρονική πρόσβαση στo Scientific Book Club και στην βιβλιοθήκη του Πανεπιστημίου της Ουαλίας στο www.validation.wales.ac.uk.
Τέλος είμαστε δραστήριοι και στον τομέα της παραγωγής της γνώσης με δύο κυρίως τρόπους:
- Μέσω των διπλωματικών αλλά κυρίως μέσω των μεταπτυχιακών εργασιών των σπουδαστών μας. Οι εργασίες αυτές αποτελούν ουσιαστικό μέρος της γνώσης των προπτυχιακών και μεταπτυχιακών φοιτητών μας και εγκρίνονται πάντα από το Πανεπιστήμιο της Ουαλίας.
Ήδη έχουν γίνει 326 διπλωματικές εργασίες στους τομείς Οικονομίας και Διοίκησης, Πληροφορικής και Ψυχολογίας καθώς και 77 μεταπτυχιακές διατριβές του τομέα ΜΒΑ.Αντίγραφα όλων των εργασιών φυλλάσονται στην Βιβλιοθήκη.
- Μέσω της συμμετοχής μας σε διάφορα ευρωπαϊκά προγράμματα, για τα οποία θα μιλήσουμε σε άλλο τεύχος.
Από τα παραπάνω προκύπτει, ότι εμείς εργαζόμαστε συνεχώς με βάση τις σταθερές αρχές, για το τι είναι ένα Ίδρυμα Τριτοβάθμιας Εκπαίδευσης, χωρίς να λέμε μεγάλα λόγια αλλά προσπαθώντας να κάνουμε «μεγάλα» αναλόγως προς τις δυνατότητες μας έργα.
Κ. Καρκανιάς
Κ. Καρκανιάς
|
|
|
|