Τευχος 7




1ο ΕΛΛΗΝΙΚΟ ΣΥΝΕΔΡΙΟ ΚΟΡΥΦΗΣ 2005 ΣΤΗΝ ΕΞΥΠΗΡΕΤΗΣΗ ΠΕΛΑΤΩΝ


Στις 29 και 30 Νοεμβρίου 2005 πραγματοποιήθηκε στο κτήμα Πεντελικόν, το 1ο Ελληνικό Συνέδριο Κορυφής στην Εξυπηρέτηση Πελατών, που διοργανώθηκε από το Ελληνικό Ινστιτούτο Εξυπηρέτησης Πελατών (ΕΙΕΠ).

Βασικός σκοπός του συνεδρίου ήταν να παρέχει συμβουλές και να παρουσιάσει στους παρευρισκόμενους πλήθος ερευνητικών αποτελεσμάτων και τις βέλτιστες πρακτικές της εξυπηρέτησης πελατών, όπως αυτές έχουν διαμορφωθεί τόσο από την εγχώρια, όσο και από την διεθνή εμπειρία.

Το Ελληνοβρετανικό, σαν ιδρυτικό μέλος του ΕΙΕΠ, έλαβε μέρος στο συνέδριο, με την συμμετοχή του τμήματος Δημοσίων Σχέσεων –Μάρκετινγκ.

Στο συνέδριο έλαβαν μέρος ηγετικές εταιρείες τόσο ελληνικές όσο και πολυεθνικές, καθώς επίσης και Ινστιτούτα και Οργανισμοί (Cosmote, Goody’s, Γερμανός, British Council, Τράπεζα Κύπρου, Eurobank, Ελληνικά Ταχυδρομεία, Everest, Οικονομικό Πανεπιστήμιο Αθηνών, IKEA, Κωτσόβολος, Microsoft Hellas, Minoan Lines, Novabank, TIM, Toyota, Vodafone, Wella, Διεθνής Αερολιμένας Αθηνών, Marks and Spencer, Mercedes Benz Hellas)

Κοινή πεποίθηση των ιδρυτικών μελών του Ελληνικού Ινστιτούτου Εξυπηρέτησης Πελατών ήταν η αναγνώριση της ανάγκης να αναβαθμιστεί και να υποστηριχθεί ο ρόλος όσων, άμεσα ή έμμεσα, έρχονται σε επαφή με τον πελάτη.

Οι ομιλητές προέρχονταν από τον ελληνικό και από τον διεθνή χώρο και διακρίνονταν για την πολυετή πείρα τους στο αντικείμενο της εξυπηρέτησης πελατών και την αξιόλογη ερευνητική τους δράση.

Ενδεικτικά αναφέρουμε την συμμετοχή του Professor Robert Johnston (Service Leadership Program Director, Warwick University, UK), ο οποίος επεσήμανε τις απλές διαφορές ανάμεσα στις εξαιρετικές και στις αναποτελεσματικές – ως προς την εξυπηρέτηση των πελατών τους – εταιρείες.
Οι τέσσερις παράγοντες που διαχωρίζουν αυτά τα δύο είδη εταιρειών είναι σύμφωνα με τον καθηγητή Johnston:
  • Η εκπλήρωση της υπόσχεσης που η εταιρεία δίνει στον πελάτη, όταν ο τελευταίος αγοράζει το προϊόν της
  • Η προσωπική επαφή με τον πελάτη
  • Η προσπάθεια να προσφέρουν μαζί με το προϊόν κάτι επιπλέον που δεν το έχει ο ανταγωνισμός, και τέλος
  • Η σωστή αντιμετώπιση των προβλημάτων που ενδεχομένως προκύπτουν από την χρήση του προϊόντος.


    επιστροφή